26 Ağustos 2012 Pazar

Bir Adım Sonrası Uçurum; Ulubey Kanyonları

-- Uşak 2--
  
Bu yaz ahdettim : )Uşak’a gidersem tarihi-turistik neresi varsa gezip göreceğim dedim ve bu işe Ulubey Kanyonları’ndan başladım.  Türkiye’de değeri bilinmeyen bir yer… Amerika’nın Arizona eyaletinde bulunan Büyük Kanyon’dan sonra dünyanın ikinci büyük kanyonu ülkemizde ama maalesef bunu kimse bilmiyor. Uşak halkı buraya Ulubey deresi diyor : ) Buyurun bol fotoğraflı bir post :) Korumadıklarım sizindir, ama diğerleri neydi? cısss : ))



Dehşet verici bir doğa harikası..


Her noktası adrenalin...



Feci bir rüzgâr…
Uçurumun kenarında, adrenalin had safhada…
Eski Türk filmlerinde gördüğümü intihar sahnelerinin çekildiği uçurumlar işte tam da burada : )
Dere temizlendiğinde doğa turizmine ve yamaç paraşütüne açılacakmış.
  
Benim küçük oğlağım : )


Minik kuzumla hamak keyfimiz : )



Hamağımızdan yukarı bakınca ;)
Etrafı seyre dal ve düşün düşünebildiğin kadar...
Tam bir tefekkür mekanı...



Eşim ve kayınpederimin yüreklerinin ağızlarına geldiği an... Rüzgar var, dikkattt :))



Atlamaktan vazgeçtiğim anı ölümsüzleştirmek isteyen eşimle :p Şaka bir yana fotoğraftaki nazarlığım dikkatinizi çekmiştir herhalde : ) 

Canım...

Gitmeden önce...





Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Yukarıdaki yazıyla ilgili yorumunuzu alayım : )