29 Ocak 2013 Salı

Eşimle Aramızdaki 32 Fark : ))

Geçenlerde Facebook’ta eşimle aramızdaki tek ortak noktanın künefe olduğunu söylemiştim hatırlarsınız : ) Eşime de söyledim. Üzerinde biraz düşündük. Gerçekten başka ortak bir paydada buluşamadığımızı fark ettik ve çok güldük. Bizim kadar uyumsuz başka bir çift daha var mıdır acaba diye de merak ettik : ) Aramızdaki bariz farklardan başlayarak kısaca özetleyelim : )
 



  1. Ben konuşmayı severim, o mümkün olsa susarak yaşamayı tercih eder.
  2. Ben kitap okumayı severim, o film izlemeyi sever.
  3. Diyelim ki beraber film izlemek durumunda kaldık. Ben romantik komedi severim, o aksiyon sever.
  4. Ben detaycı ve takıntılıyımdır, o gamsız ve rahat.
  5. Ben sözelciyim, o sayısalcı.
  6. Ben erken yatmayı sevmem, o uyku saati 3 dakika geçsin kıyameti koparır.
  7. Özellikle Pazar sabahı erken kalkmak istemem haliyle : ) Ama o Pazar da olsa en geç 9’da uyanır.
  8. Ben erkek bebek isterken, o hep kız bebek hayal ediyordu.
  9. Ben evde sarı ışık severim, o beyaz florasan sever. ( Bu yüzden çok kavga etmişliğimiz vardır:)
  10. Ben ketçap severim, o mayoneze bayılır. ( İkimiz de zıddını asla kullanmayız. )
  11. Ben rap müzik severim, gençken de rock dinlerdim; o bu ikisi haricinde her şeyi dinler.
  12. Ben sütü sevmem, o dolaptan alıp bardağa koymadan kutusuyla bile soğuk sütü içebilir ıyyy :)
  13. Ben sade soda severim, o meyveli soda sever.
  14. Ben normal dondurma severim, o keçi sütünden yapılmış dondurma diye inat eder.
  15. Ben normal beyaz peynir severim, o ille de Ezine peyniri olsun der.
  16. Ben yumurtayı az pişmiş severim, onun yumurtasında hafif akışkan 1 milimetrekarelik yer kalsa bile mırın kırın eder : )
  17. Ben bildiğin sütlü kahve ya da Türk kahvesi severim; o cappucino, espresso, americano, latte macchiato gibi antin kuntin şeylere bayılır.
  18. Benim için tatil gezip dolaşmak; onun için otelde uyumak demektir.
  19. Benim bilgisayarım hariç elektronik cihazlara ilgim ve onlarla ilişkim yoktur, o ise tamamen bu aygıtlara bağımlı yaşar. ( Hadi bunu mesleğine veriyorum : )
  20. Benim saçlar çok zayıftır ve günden güne azalmaktadır : ) onunkiler fırça gibi hala ya inanamıyorum : )
  21. Ben zayıfım, o şişko : ) ( En güzeli bu: )))
  22. Ben masajı çok severim ( bir gün servet sahibi olunca yarısını buna ayırabilirim : ) , o kendisine dokunulmasından dahi nefret eder.
  23. Ben sıradan meyve suyu içerim; o limonata, şalgam suyu, Osmanlı şerbeti gibi acayip şeyler sever.
  24. Ben yemeğin ardından hiçbir şey yiyemem, tatlı varsa en az yarım saat beklemem gerekir. O aralıksız yemeğin üstüne tatlı, onun üstüne meyve, üstüne soda, üstüne kahve, üstüne de abur cubur yiyebilir. : )
  25. Ben iki gün üst üste aynı kıyafeti giymeyi sevmem, o bıraksam 3 gün aynı şeyleri giyer.
  26. Benim yabancı dil öğrenmeye yatkınlığım yok maalesef, o bu konuda çok iyidir.
  27. Ben örneğin Erdem’i dokunarak hatta mıncıklayarak severim, o uzaktan sever. J
  28. Ben kitap almak isterim, o ne gerek var internetten indirelim o kitabı dijital ortamda oku, ben öyle yapıyorum der. Beni sinir eder :S  Yakında beni kağıt kokusuna hasret bırakacak :S
  29. Ben saat “tik tak” ından bile olsa uyuyamam. Onun başında Cumhurbaşkanlığı Senfoni Orkestrası konser verse bile mışıl mışıl uyur.
  30. Ben yattıktan en az bir saat sonra uyuyabilirim, o yastığa 5 kala uykuya dalar. : )
  31. Ben kışın çok üşür lahana gibi üst üste giyerim, o beyaz giyer kış günü…
  32. Ben geçmişte ve gelecekte yaşarım, o “carpe diem”r : )
Ama künefe deyince ikimiz için de yaşam duruyor, diller lâl oluyor, ortalığı bi sükûnet kaplıyor : ))



Üstelik künefeyi ikimiz de eskiden sevmezmişiz : )) 2. ortak noktamız yine künefeyle ilgili haha : ))


Çiftler arasında zıt kutuplar iyi anlaşır diye bir yargı vardır ya... Şu soruları sormaktan kendimi alamıyorum.

a) Biz gerçekten aramızda bu kadar fark olduğu için mi iyi anlaşıyoruz?
b) Aralarında bu kadar fark olan iki kişi nasıl iyi anlaşabiliyor?
c) O zaman evlenirken insanlar uyum problemi yaşadığı kişileri mi tercih etmeli?
d) Bunların hepsi şehir efsanesi mi?

İyi akşamlarrrr : ))



Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Yukarıdaki yazıyla ilgili yorumunuzu alayım : )