5 Ağustos 2013 Pazartesi

Tarihe Not Düşmek Gerek... Bugün 5 Ağustos...

Çok fazla yazmayacağım.

Bugün 5 Ağustos!

Benim için Türk Adalet Bayramı bugün...

Bloğuma not düşmesem olmazdı.

Gözyaşlarımı (zı) n yerde kalacağını sanıyordum.

Diploma töreninde ağzı polis tarafından kapatılan başörtülü öğrencinin acısı içinde kalacak sanıyordum.

Polis tarafından tartaklanarak bebeğini düşüren başörtülü üniversite öğrencisinin ahı yerde kalacak sanıyordum.

28 Şubat faillerinin çirkin fiillerinin yanlarına kâr kalacağını sanıyordum.

Eski YÖK Başkanı, başörtülü öğrenci avcısı Kemal Gürüz'ün elini kolunu sallayarak yaşayacağını sanıyordum.

İkna odalarının mucitlerinden Rektör Kemal Alemdaroğlu'nun alaycı gülümsemesinin ölene kadar yüzünde kalacağını sanıyordum.

Durmadan başörtüsü meselesini konu eden biri olmak istemiyorum.

Gerçekten uzatmayacağım ve onlar gibi vicdansız olamayacağım.

Özgürlükten yoksun olmanın acısını tahmin edebiliyorum. Yine de Allah kurtarsın.

İşte bu yüzden bugünü not düşmesem olmazdı.

Selam ile...










Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Yukarıdaki yazıyla ilgili yorumunuzu alayım : )