7 Kasım 2013 Perşembe

Bir Ev Ziyareti ve Tefsir Sohbeti

Geçtiğimiz günlerde Esma Ablalardaydık... Esma Abla babamın kuzeni, aramızda çok yaş farkı yok... Aynı okuldaydık öğrencilik yıllarımızda... Ben orta 1'e giderken o lise son sınıftaydı. Liseye kadar İsviçre'de okuduğu için Türkçe'si zayıftı. Hala iyi olduğu da söylenemez ama kötü olduğu daha iyi... Türkçe konuşurken inanılmaz sevimli oluyor.Üniversitede Fransız Dili ve Edebiyatı okudu. Daha sonra İsviçre'de Türkiye'deki Sosyal Hizmetler bölümü tarzında bir bölüm okudu. Derken evlendi, bebeği oldu vs...

Artık Türkiye'de yaşıyor... Halamla yakın oturdukları ve kuzen oldukları için sık sık görüşüyorlar. O günden bir hafta önce de Esma Abla'nın doğum günüymüş. Fırsat olamamış, sonradan kutlamaya karar vermişler, beni de mütevazı partilerine davet ettiler. 

Üçümüz de bekarken de biz yine Esma Ablalarda buluşur, takılırdık. O günleri hatırladım ama tek bir farkla...
Çocuklarımız : ))



                                  Halamla Esma Abla birlikte hazırlamışlar bu güzellikleri...
İlk defa Hünkarbeğendi yedim ve inanılmaz beğendim.
Krep zaten çok severim.
Patatesli omlet ve krem karamel de çok lezzetliydi.
Ellerine sağlık ikisinin de...



Yemekten sonra tefsir sohbetimiz başladı.
Bundan sonra düzenli olarak yapacağız.
Tefsiri çok iyi bilen biri yok aramızda...
Ama her hafta üçümüz de hazırlanıp müfessirlerin yorumlarını paylaşacağız.
Üçümüze de faydalı olacağını umuyorum inşaallah...


Bu arada salondaki masanın üzerinde Peygamberimizin nüfus cüzdanını gördüm.
Çok tatlı değil mi? : )


Erdem ve Enver hiç uslu durmadı.
Bu yaramazlıktan yoruldukları zaman çekilmiş bir kare... :)




Yine masada gördüğüm dev Kuran-ı Kerim...




Boyutlarını bilmediğim için Erdem'le kıyaslamanız amacıyla çektim bu fotoğrafı... : )



Yazılarını merak edenler.... Sizin için : )




 Bir interne sitesinin Kuran ve Çocuk konulu yarışmasına katılmak için çekmiştim bunu 
ama katılım zamanı bitmiş. Elimizde kaldı : )




Erdem'in ayrı bir Kuran-ı Kerim sevgisi var. 
Daha önce okul çantasında benden gizli Kuran-ı Kerim taşıdığını, 
çantasını temizlerken bulduğumu burada paylaşmıştım. : )

Yavrum Kuran-ı Kerim'iyle vedalaşırken...




Tekrar görüşmek üzere...
Sevgiler...



Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Yukarıdaki yazıyla ilgili yorumunuzu alayım : )